Індивідуальний підхід та консультація у виборі крісла.

Призначте живу зустріч у шоурумі.

Чекаємо на Вас кожного дня.


Visit ERGOKRESLA
and bring Your Ideas to Life
Everything that you dreamed of can be brought to life exactly at the moment when you decide to win.

Гарантія

Для кожного крісла (Товару) діє певна гарантія, яка залежить від рекомендацій Виробника та Продавця:


1. Продавець несе відповідальність за недоліки, виявлені в Товарі протягом гарантійних термінів.

2. Гарантійні строки на товари визначаються Продавцем (виробником) і обчислюються з моменту передачі Товару Покупцеві, якщо інший порядок обчислення гарантійних строків не встановлено Продавцем (виробником).

3. На Товари, на які не встановлено гарантійні терміни Продавцем (виробниками), Продавець встановлює гарантійний термін в 14 (чотирнадцять) днів, не рахуючи дня продажу.

4. Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків Товару, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил зберігання, транспортування та експлуатації, що встановлюються виробником.

5. Для підтвердження права на гарантійний ремонт і обслуговування придбаного товару Покупець зобов'язаний пред'явити видаткову накладну або гарантийний талон. Без пред'явлення видаткової накладної та гарантійного талону - претензії не приймаються.

6. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки в тому випадку, якщо Товар буде визнано несправним через заводський дефект, і тільки протягом терміну, зазначеного у видатковій накладній, або гарантійному талону.

7. Гарантійні зобов'язання анулюються в наступних випадках:

  • пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника;
  • виріб піддавався ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного Товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • товар пошкоджено або вийшов із ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови Покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • товар пошкоджено внаслідок природних стихій; пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від Продавця;
  • товар має виражені механічні або електричні пошкодження;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • виникли пошкодження, викликані використанням нестандартних запчастин, недотриманням термінів технічного і профілактичного обслуговування.

8. Вимоги, заявлені Покупцем після закінчення гарантійних термінів, розглядаються Продавцем в порядку, встановленому законодавством.

9. Товар, проданий під час розпродажу, а також крісло, продане у зібраному стані з виставкового залу - поверненню не підлягає.


Умови повернення товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості;
  • обов'язкова наявність: видаткова накладна та/або гарантійний талон.

Ви можете повернути крісло в товарному вигляді протягом 14 днів з дня покупки.

Важливо знати: з того моменту коли крісло з'єднаеться з газ-ліфтом та нижньою основою (хрестовина) - крісло вже не можна буде розібрати не пошкодив частини вузлів, і тим самим не можливо повернути назад до товарного вигляду. Зібрані крісла поверненню не підлягають!


Щоб приміряти ергономічне крісло в Одесі до покупки та визначити, чи підходить вам саме шукане крісло – запрошуємо вас до нашого салону / шоуруму в Одесі. Прохання попередити нас заздалегідь до вашого приїзду і уточніть наявність крісла, що вас цікавить.


Крісло можна взяти з виставкового залу до дому/офісу під заставу (повної вартості крісла) на період 1-2 дні і посидіти в режимі тест-драйву (вартість послуги 500 грн).