Гарантія

Для кожного крісла (Товару) діє певна гарантія, яка залежить від рекомендацій виробника.


1. Продавець несе відповідальність за недоліки, виявлені в Товарі протягом гарантійних термінів.

2. Гарантійні строки на товари визначаються Продавцем (виробником) і обчислюються з моменту передачі Товару Покупцеві, якщо інший порядок обчислення гарантійних строків не встановлено Продавцем (виробником).

3. На Товари, на які не встановлено гарантійні терміни Продавцем (виробниками), Продавець встановлює гарантійний термін в 14 (чотирнадцять) днів, не рахуючи дня продажу.

4. Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків Товару, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил зберігання, транспортування та експлуатації, що встановлюються виробником.

5. Для підтвердження права на гарантійний ремонт і обслуговування придбаного товару Покупець зобов'язаний пред'явити видаткову накладну або гарантийний талон. Без пред'явлення видаткової накладної та гарантійного талону - претензії не приймаються.

6. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки в тому випадку, якщо Товар буде визнано несправним через заводський дефект, і тільки протягом терміну, зазначеного у видатковій накладній, або гарантійному талону.

7. Гарантійні зобов'язання анулюються в наступних випадках:

  • пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника;
  • виріб піддавався ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного Товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • товар пошкоджено або вийшов із ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови Покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • товар пошкоджено внаслідок природних стихій; пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від Продавця;
  • товар має виражені механічні або електричні пошкодження;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • виникли пошкодження, викликані використанням нестандартних запчастин, недотриманням термінів технічного і профілактичного обслуговування.

8. Вимоги, заявлені Покупцями після закінчення гарантійних термінів, розглядаються Продавцем в порядку, встановленому законодавством.


Умови повернення товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості;
  • обов'язкова наявність: видаткова накладна та/або гарантійний талон.

Ви можете повернути крісло в товарному вигляді протягом 14 днів з дня покупки.

Важливо знати: з того моменту коли крісло з'єднаеться з газ-ліфтом та нижнью основою (хрестовина) - крісло вже не можна буде розібрати не пошкодив частини вузлів, і тим самим повернути назад до товарного вигляду. Зібрані крісла поверненню не підлягають.


Щоб приміряти крісло до покупки - запрошуємо вас до нашого салону в Одесі.

Крісло можна забрати з виставкового залу до дому/офісу під заставу (повну вартість) на 2 дні і посидіти в режимі тест-драйву.